Reklamációk - árucsere vagy visszaküldés
Ha az áru sérülés nélkül érkezett meg Önhöz, de nem elégedett a minőségével vagy a méretével, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a panasz űrlapon vagy e-mailben. Büszkék vagyunk arra, hogy a legmagasabb minőségű, válogatott anyagokból készült, csehországi emberek által készített termékeket szállítunk - de a legfontosabb számunkra az Ön teljes elégedettsége a vásárlással. A cseréről vagy visszatérítésről mindig egyedileg tudunk megállapodni - akár a törvényes 14 napos határidőn túl is.
-
30 nap, hogy visszaküldje vagy kicserélje az elemeket INGYENES - mindent alaposan tesztelhetsz
-
Egyszerűen egy panaszbejelentő űrlapon vagy e-mailben - ne feledje, hogy minden adatot meg kell adnia, különösen a rendelés számát és a kívánságait.
-
Ingyenes visszaküldés - csomagolja a nem megfelelő küldeményeket egy csomagba a posta számára. Vigye a csomagot a csomagküldő iroda legközelebbi átvételi pontjához, és mondja meg az Packeta operátornak a kódot: 99098099. Kérjük, mellékeljen a csomaghoz egy másolatot vagy legalább a megrendelés számát és az Ön kívánságait. Nincs szükség semmilyen más információra.
-
Ingyenes szállítás - az újonnan kiválasztott árukat a mi költségünkön küldjük el Önnek
-
Gyorsaság - a visszaküldött áru beérkezésétől számított 5 munkanapon belül küldünk egy újat az Ön által kiválasztott termékből
Ügyfélszolgálati központunk mindig az Ön rendelkezésére áll, ha úgy érzi, hogy valami nincs rendben, vagy ha csak tanácsra van szüksége.
Az árut csomagolás előtt gondosan ellenőrizzük, de előfordulhat, hogy az áru szállítás közben megsérül, a rendelés összekeveredik , vagy egyszerűen nem az Ön által rendelt áru felel meg Önnek.
Ha ilyen helyzet áll elő, kérjük, töltse ki az űrlapot.
Szeretnénk, ha a lehető legelégedettebb lenne, és akkor is eleget teszünk a kérésének, ha a hiba nem a miénk.
Személyes átvétel brünni telephelyünkön
Nagyon örülünk, ha a személyes átvételkor üzletünkben ellenőrzi a rendelés tartalmát. Az esetleges eltérések így a helyszínen megoldhatók. Ha úgy találja, hogy valami hiányzik vagy hiányzik a kézhezvétel után, kérjük, töltse ki a reklamációs űrlapot vagy írjon e-mailt. Az ügyfélszolgálat munkatársai szívesen elintéznek mindent Önnel.
Az áruk futárral történő kiszállítása és a gyűjtőhelyeken történő átvétele
Az átvételkor észlelt nyilvánvaló sérülés
Ha már az átvételkor sérült csomagolást észlel , ne vegye át a csomagot, és lépjen kapcsolatba velünk a reklamációs űrlapon vagy e-mailben. Azonnal új küldeményt szervezünk Önnek (természetesen csak egyszer kell fizetnie a postaköltséget), és mi magunk gondoskodunk a reklamációról.
Ha siet, kérjük, hogy a futárral közölt szállítólevélen tüntesse fel az esetleges hibákat, és vegye át a csomagot. Kérjük, őrizze meg az eredeti csomagolást - szükségünk lesz rá a következő reklamációs eljáráshoz, amelyet mi fogunk lefolytatni. Ebben az esetben is kérjük, hogy töltse ki a panaszbejelentő űrlapot, vagy küldjön nekünk e-mailt.
Az átvétel után észlelt rejtett károk
Előfordulhat, hogy a csomag sérülése csak az átvétel után derül ki - például ha a csomag nedves, vagy ha a törékeny áruk a szállítás során eltörnek. Ha ez a helyzet, kérjük, töltse ki a panaszbejelentő űrlapot, vagy küldjön nekünk egy e-mailt a lehető leghamarabb. Megszervezzük az új áru kiszállítását, és megkezdjük a reklamáció rendezését a fuvarozóval. Kérjük, ne felejtse el visszaküldeni nekünk az eredeti csomagolást és a sérült árut - ezekre szükségünk lesz a reklamációhoz.
Az áruk pótlása / hiányzó áruk
Ha az áru átvétele után felfedezte, hogy valami hiányzik vagy túl sok van a csomagjában, elnézést kérünk érte. Önnek csak annyit kell tennie, hogy kitölti a panasztételi űrlapot vagy ír egy e-mailt, és mi mindent helyrehozunk a saját költségünkön. Amennyiben tévedésből rendelt valami extra terméket, nem jelent problémát, hogy visszaküldje az árut, és mi visszatérítjük a pénzét.