Reklamációk - árucsere vagy visszaküldés
Ha az áru sérülés nélkül érkezett meg Önhöz, de nem elégedett a minőségével vagy a méretével, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a panasz űrlapon vagy e-mailben. Büszkék vagyunk arra, hogy a legmagasabb minőségű, válogatott anyagokból készült, csehországi emberek által készített termékeket szállítunk - de a legfontosabb számunkra az Ön teljes elégedettsége a vásárlással. A cseréről vagy visszatérítésről mindig egyedileg tudunk megállapodni - akár a törvényes 14 napos határidőn túl is.
-
30 nap, hogy visszaküldje vagy kicserélje az elemeket INGYENES - mindent alaposan tesztelhetsz
-
Egyszerűen egy panaszbejelentő űrlapon vagy e-mailben - ne feledje, hogy minden adatot meg kell adnia, különösen a rendelés számát és a kívánságait.
-
Ingyenes visszaküldés - kérjen tőlünk egy visszaküldési kódot a termék visszaküldéséhez
-
Vigye a csomagot a csomagküldő iroda legközelebbi átvételi pontjához, és mondja meg az operátornak a kódot. Nincs szükség semmilyen más információra.
-
Ingyenes szállítás - az újonnan kiválasztott árukat a mi költségünkön küldjük el Önnek
-
Gyorsaság - a visszaküldött áru beérkezésétől számított 5 munkanapon belül küldünk egy újat az Ön által kiválasztott termékből
Ügyfélszolgálati központunk mindig az Ön rendelkezésére áll, ha úgy érzi, hogy valami nincs rendben, vagy ha csak tanácsra van szüksége.
![](https://www.nanoagtive.pl/publicdoc/28-2.jpg)
Az árut csomagolás előtt gondosan ellenőrizzük, de előfordulhat, hogy az áru szállítás közben megsérül, a rendelés összekeveredik , vagy egyszerűen nem az Ön által rendelt áru felel meg Önnek.
Ha ilyen helyzet áll elő, kérjük, töltse ki az űrlapot.
Szeretnénk, ha a lehető legelégedettebb lenne, és akkor is eleget teszünk a kérésének, ha a hiba nem a miénk.
Személyes átvétel brünni telephelyünkön
Nagyon örülünk, ha a személyes átvételkor üzletünkben ellenőrzi a rendelés tartalmát. Az esetleges eltérések így a helyszínen megoldhatók. Ha úgy találja, hogy valami hiányzik vagy hiányzik a kézhezvétel után, kérjük, töltse ki a reklamációs űrlapot vagy írjon e-mailt. Az ügyfélszolgálat munkatársai szívesen elintéznek mindent Önnel.
Az áruk futárral történő kiszállítása és a gyűjtőhelyeken történő átvétele
Az átvételkor észlelt nyilvánvaló sérülés
Ha már az átvételkor sérült csomagolást észlel , ne vegye át a csomagot, és lépjen kapcsolatba velünk a reklamációs űrlapon vagy e-mailben. Azonnal új küldeményt szervezünk Önnek (természetesen csak egyszer kell fizetnie a postaköltséget), és mi magunk gondoskodunk a reklamációról.
Ha siet, kérjük, hogy a futárral közölt szállítólevélen tüntesse fel az esetleges hibákat, és vegye át a csomagot. Kérjük, őrizze meg az eredeti csomagolást - szükségünk lesz rá a következő reklamációs eljáráshoz, amelyet mi fogunk lefolytatni. Ebben az esetben is kérjük, hogy töltse ki a panaszbejelentő űrlapot, vagy küldjön nekünk e-mailt.
Az átvétel után észlelt rejtett károk
Előfordulhat, hogy a csomag sérülése csak az átvétel után derül ki - például ha a csomag nedves, vagy ha a törékeny áruk a szállítás során eltörnek. Ha ez a helyzet, kérjük, töltse ki a panaszbejelentő űrlapot, vagy küldjön nekünk egy e-mailt a lehető leghamarabb. Megszervezzük az új áru kiszállítását, és megkezdjük a reklamáció rendezését a fuvarozóval. Kérjük, ne felejtse el visszaküldeni nekünk az eredeti csomagolást és a sérült árut - ezekre szükségünk lesz a reklamációhoz.
Az áruk pótlása / hiányzó áruk
Ha az áru átvétele után felfedezte, hogy valami hiányzik vagy túl sok van a csomagjában, elnézést kérünk érte. Önnek csak annyit kell tennie, hogy kitölti a panasztételi űrlapot vagy ír egy e-mailt, és mi mindent helyrehozunk a saját költségünkön. Amennyiben tévedésből rendelt valami extra terméket, nem jelent problémát, hogy visszaküldje az árut, és mi visszatérítjük a pénzét.
![](https://www.nanoagtive.pl/publicdoc/28-2.jpg)